Bezoekersregistratie met goede toegangscontrole

Zo kun je bezoekersregistratie combineren met je systeem voor toegangscontrole

Als je in jouw bedrijf bezoekers ontvangt, wil je natuurlijk zowel hun als jouw comfort verhogen én veiligheid garanderen. Dat kan door prime Visit, onze oplossing voor bezoekersregistratie, te koppelen aan Xcess/prime WebAccess, ons systeem voor toegangscontrole. Ontdek de voordelen!

Automatische evacuatielijsten

Dankzij de integratie van prime Visit en Xcess/prime WebAccess komen de namen van al je bezoekers (dagbezoekers maar ook contractors, leveranciers, …), net als die van ingecheckte werknemers, automatisch terecht in evacuatielijsten. Zo verhoog je de veiligheid bij noodsituaties: je hebt de namen van alle aanwezigen in jouw bedrijfsgebouw meteen op één handige lijst.

Bezoekers ontvangen verloopt vlot en veilig

Bezoekers die hun komst via prime Visit inplannen, worden geregistreerd en ontvangen een uitnodiging met ID-QR-code. Met deze code kunnen ze zich aanmelden bij de receptie of een onbemande kiosk in jouw ontvangsthal. Daar ontvangen ze een badge met de juiste toegangsrechten voor bepaalde deuren, liften en toegangspoorten. In plaats van een badge kun je ook werken met een toegangs-QR-code die dezelfde functie vervult. Een derde optie is een uniekepincode die bezoekers moeten ingeven, en die hun enkel tijdens de duur van het bezoek de nodige toegangsrechten verleent.

De voordelen van het primion Benelux-systeem voor toegangscontrole

Door prime Visit te koppelen aan Xcess/prime WebAccess kun je de flow van verschillend types bezoekers stroomlijnen, win je tijd en verhoog je de veiligheid:

·        Het is niet langer nodig om meerdere evacuatierapporten met elkaar te vergelijken.
·        Dankzij de ID-QR weten receptionisten meteen wie de bezoeker is en kunnen ze nagaan of de host beschikbaar is en waar die zich bevindt.
·        Door meerdere bezoekerstypes te definiëren kun je voor ieder soort bezoeker een flow gebruiken die efficiënt is voor hen en voor jezelf.
·        Door een onbemande kiosk te gebruiken kun je je receptionisten ontlasten.
·        Dankzij de uitwisseling van bezoekersgegevens met Xcess/prime WebAccess is het niet meer nodig om die dubbel in te geven.
·        Je weet op elke moment wie, wanneer, waar in je bedrijf is, was en gaat komen.
·        De keuze tussen het gebruik van een badge, toegangs-QR of pincode geeft je heel wat flexibiliteit.

Ook voor jouw bedrijf?

Ben je getriggerd door de voordelen van ons systeem voor toegangscontrole of bezoekersregistratie?
Neem gerust contact op voor meer informatie.

to top
close