Digitale bezoekersregistratie software systeem

We zien bij primion Benelux vaak de wens om naast toegangscontrole ook een registratie bij te houden van de bezoekers. Daarom leveren we de optimale vorm van bezoekersregistratie voor bedrijven, die bovendien ook nog te combineren is met toegangscontrole .Een digitale receptie van Primion.nl is de perfecte oplossing voor organisaties die een professionele en goede eerste indruk willen maken op hun bezoekers. Door gebruik te maken van deze innovatieve technologie, worden bezoekers direct bij aankomst professioneel ontvangen. Dit systeem biedt niet alleen gemak en efficiëntie, maar voldoet ook aan de huidige wetgeving en AVG-voorwaarden, wat cruciaal is voor de veiligheid en privacy van zowel de bezoeker als de organisatie. Met de digitale receptie van Primion.nl kun je een volledig overzicht behouden van wie er in het gebouw aanwezig zijn. Dit geef niet alleen inzicht in het bezoek, maar ook in de veiligheid binnen de organisatie. Papieren bezoekersregistratieboeken zijn niet langer nodig, waardoor je veel tijd en moeite bespaart. In plaats daarvan biedt onze digitale oplossing een snelle, efficiënte en professionele manier om bezoekers te registreren en te ontvangen.

Maak daarom kennis met prime Visit: ons ideale bezoekersregistratiesysteem  voor bezoekersbeheer. Een digitaal systeem met bezoekersregistratie, waardoor gasten van je bedrijf zich vooraf of ter plekke kunnen aanmelden. Door de bezoekers vooraf op de hoogte te stellen van belangrijke zaken (de route in een gebouw, parkeergelegenheid, het gebruik van bepaalde ruimtes, het aanmelden bij systemen of het doorgeven van QR- of toegangscodes), nemen we werk uit handen van de aanwezige medewerkers. Ook het verlenen van toegangsrechten aan bezoekers kan op deze manier automatisch worden opgepakt. Zo kunnen de receptionist en de bewaker zich blijven focussen op hun gewone werkzaamheden.

Digitale bezoekersregistratie software voor receptie

Met de bezoekersregistratie van primion Benelux hou je eenvoudig verschillende stromen mensen uit elkaar. Er kunnen rapportages worden opgesteld: hoeveel dagbezoekers waren er? Welke aannemers zijn er de komende tijd? Welke leveranciers mogen even naar binnen om hun lading te lossen? Wat in het verleden met meerdere medewerkers zou moeten worden opgelost, gaat nu geautomatiseerd, waardoor er ook daar weer ruimte overblijft.

Kortom; deze digitale receptie is meer dan alleen een app; het is een complete oplossing die integreert met systemen zoals Outlook, waardoor het plannen van bezoeken en het ontvangen van gasten naadloos verloopt. Of je nu een klein kantoor heeft of een grote multinational, onze oplossing is volledig aanpasbaar aan de specifieke behoeften. Ben je benieuwd hoe onze digitale receptie jouw organisatie kan transformeren? Bekijk dan onze website voor meer informatie en laat je inspireren over hoe je een onvergetelijke eerste indruk kunt maken.


  • Ontvangst bezoekers & contractors

    Gasten melden zich vooraf aan via een website, of kunnen op locatie via een scherm, kiosk of zuil zichzelf aanmelden.

  • Integratie met toegangscontrole

    Het registreren en identificeren gaat bijvoorbeeld met behulp van een persoonlijke QR-code, een paspoort of identiteitskaart, die moet worden overhandigd aan de ingang van het bedrijf, kantoor of gebouw.

  • Software voor modern bezoekersbeheer

    Met behulp van de moderne software prime Visit voor bezoekersbeheer kun je bezoekers in jullie bedrijf makkelijk en snel registreren en deze gegevens beheren.


Klanten aan het woord over primion Benelux

Door ons jarenlange partnership kennen we de behoeften en de noden van onze klant.

Zie onze referenties

to top

Of creëer een terugbelverzoek

close

Contacteer ons